O projektu Dárcovská SMS

Inovace 2022 v dárcovských SMS
Pošlete 30, 60, 90 nebo 190 korun, jednorázově či trvale
Darovat nebylo nikdy jednodušší

 

  • Dárcovské SMS se po úspěšných letech fungování mění. Nově mohou dárci posílat neziskovým organizacím dárcovské SMS v jedné ze čtyř cenových hladin dle svého výběru - 30, 60, 90 nebo 190 Kč. Z každé zaslané DMS je vybraná organizace podpořena částkou 29, 59, 89 nebo 189 Kč.
  • Lidé navíc mohou poslat takzvanou trvalou dárcovskou SMS, opět buď za 30, 60, 90 nebo 190 Kč. Stačí jedno jediné zadání a jejich dar ve výši 29, 59, 89 nebo 189 Kč obdrží nezisková organizace pravidelně každý měsíc.
  • Od spuštění unikátního českého projektu poslali lidé více než 26 milionů dárcovských textových zpráv a darovali téměř 1 miliardu korun.

 

Společný projekt Fóra dárců a Asociace poskytovatelů mobilních sítí (APMS), která sdružuje O2, T-Mobile a Vodafone, přichází v roce 2022 v nové podobě, která umožní drobným dárcům posílat dárcovské SMS neboli DMSky ve čtyřech cenových hladinách. Kromě klasických 30, 60 nebo 90 Kč, také DMS v hodnotě 190 Kč. Unikátní a ryze český projekt mobilního on-line dárcovství tak vstupuje do nové etapy.

 

Dárce může svoji trvalou podporu kdykoliv dle svého uvážení bezplatně odvolat zasláním SMS ve tvaru STOP HESLO na 87 777.

 

 

Můžete si být jistí, že:

  • dárcovské SMS mají jen prověřené neziskové organizace, které mají veřejnou sbírku. V současné době je jich zhruba 300.
  • Z každé částky přijde neziskové organizaci 29, 59, 89 nebo 189 Kč. Mobilní operátoři si neponechávají žádný poplatek. Koruna z každé DMS jde na provozní náklady a rozvoj projektu, který spravuje Fórum dárců, střešní organizace, která od roku 1997 rozvíjí dárcovství a filantropii v Česku.
  • Neziskové organizace mají peníze na účtu nejpozději do 30 pracovních dní, co dary z dárcovských SMS převedou operátoři na provozní účet DMS, který spravuje Fórum dárců.

 

Od katastrof k podpoře témat

Mobilní sítě se prohýbají pod náporem DMS vždy, když světem otřese nějaká katastrofa. Češi se dlouhodobě ukazují jako velmi solidární. Z dat posledních letech však vyplývá, že si fanoušci dárcovských SMS cíleně vybírají i jiná dobročinná témata, která chtějí podpořit a roste také dlouhodobá podpora zvolených témat.

 

Nejvíce lidé podporují projekty pro lidi se zdravotním postižením a nemocným, následuje pomoc dětem a mladým lidem, sociálně znevýhodněným a roste oblíbenost dárcovských SMS na vzdělávání a výzkum. 


Vyberte si, jaký společensky prospěšný projekt podpoříte právě vy!