Trvalá DMS

Jak poslat dárcovskou SMS jako trvalý příkaz?

Pomáháte již od roku 2004. Dárcovské SMS - společný projekt Fóra dárců a Asociace poskytovatelů mobilních sítí (APMS), která sdružuje společností O2, T-Mobile a Vodafone - jsou jednou z nejrozšířenějších forem, jak Češi přispívají na dobročinné účely.

Chcete oblíbený projekt podpořit trvale?

Pravidelné drobné dárcovství je základním kamenem úspěchu dobré věci, která je právě Vám sympatická a které tak trvale fandíte. Trvalá DMS na  číslo 87 777 společné pro všechny tuzemské mobilní operátory váš rozpočet nezatíží, podporované neziskové organizaci však umožní lépe plánovat a dosahovat dlouhodobých cílů v udržitelných, odpovědných a prospěšných projektech.

Aby zvolenou částku dostávala nezisková organizace měsíc co měsíc, až do doby, kdy se rozhodnete příkaz odvolat?

 

Do zprávy na číslo 87 777 napište:

DMS TRV HESLOPROJEKTU 30

nebo

DMS TRV HESLOPROJEKTU 60

nebo

DMS TRV HESLOPROJEKTU 90


POZOR!

 

Dárce může svoji trvalou podporu kdykoliv dle svého uvážení bezplatně odvolat zasláním SMS ve tvaru STOP HESLO na 87 777

Cena DMS je 30, 60 nebo 90 Kč, příjemce vaší pomoci obdrží každý měsíc 29, nebo 59 nebo 89 Kč.
Služba DMS probíhá na nekomerčním principu a respektuje zásadu minimálních nákladů na zajištění provozu. Rozdíl v částce pokrývá technické, organizační a koordinační zajištění projektu, včetně servisu pro neziskové organizace a veřejnost. Mobilní operátoři své služby poskytují zcela bezplatně.

 

Je to nejjednodušší způsob, jak pomoci dobré věci.

Každý, kdo má chuť podpořit menší částkou charitativní projekty, již nemusí složitě vypisovat složenky nebo zadávat bankovní příkazy. Pro zaslání menších příspěvků stačí poslat DMS - dárcovskou SMS.

 

Je to průhledný způsob, jak pomoci dobré věci.

Každá DMS najde svého adresáta a finanční příspěvky poputují jen opravdu důvěryhodným, spolehlivým a prověřeným organizacím.
Každá nestátní nezisková organizace, která chce získávat finanční prostředky přes DMS, se musí zaregistrovat a předložit dokumenty dokládající její věrohodnost (výroční a finanční zprávu, potvrzení o své existenci za období alespoň dvou let) a zároveň navrhnout, na co konkrétně získané prostředky využije.
Každá nestátní nezisková organizace, která se chce do projektu Dárcovská SMS zapojit, musí dodržovat smluvní podmínky a zveřejňovat informace o využití získaných prostředků. Každý dárce tak má možnost si jednoduchým způsobem ověřit, jak bylo se získanými prostředky z DMS v jednotlivém projektu naloženo.