leden112021
pros.222020
list.262020
list.252020
říjen312020
Necelý milion DMS zpráv poslali loni lidé v Česku na dobročinné účely. Oproti roku 2016 je to skoro o pětinu méně, ovšem celkem se podařilo vybrat skoro o tři miliony korun více. Může za to loňská novinka - kromě klasických DMS za 30 korun mohou totiž lidé v Česku už rok posílat i DMS za 60 a 90 korun.
A využívají toho více, čtvrtina všech odeslaných DMS byla právě ve vyšších cenách, přičemž 90korunových poslali ještě více než těch za 60 korun.
"Systém českých dárcovských SMS je ve srovnání se zahraničím unikátní. Lidé vědí, že je transparentní a důvěryhodný, proto si vyšší cenové hladiny - 60 nebo 90 korun - rychle získaly oblibu," popisuje chování dárců Klára Šplíchalová, výkonná ředitelka Fóra dárců. Darovací SMS zprávy jsou českým vynálezem, který existuje už od roku 2004. Za dobu jeho existence Češi poslali 20 milionů DMS v celkové výši přes 568 milionů korun.
Celý článek si přečtěte v Hospodářských novinách
leden112021
pros.222020
list.262020
list.252020
říjen312020